sobota, 18 lipca 2015

Ulubieńcy moich włosów

Witam, przychodzę dzisiaj do was z kilkoma słowami o moich ulubionych kosmetykach do włosów. Włosy jak i brwi są wizytówką każdej kobiety, dlatego warto je pielęgnować i dbać o nie.
Szampon do włosów jajeczny z kolagenem. Polecam gdyż ma super rzadką konsystencję i jest dość wydajny. Dodatkowo jest dosyć tani, kupicie go do jakiś 10 zł.

Odżywka do włosów syoss. Jest po prostu rewelacyjna, używam już ją od miesiąca. Z tego względu, że mam przetłuszczające się włosy nakładam ją tylko na końcówki, a nie na skórę głowy.Dobrze wygładza włosy i pozostawia na nich przyjemny, delikatny zapach.
Kolejnym kosmetykiem i moim ulubieńcem jest odżywka do włosów w sprayu Schwarzkopf- Gliss kurr do włosów bardzo zniszczonych i suchych.Co tu dużo pisać, sprawdza się doskonale. Nie obciąża włosów, nie przetłuszcza ich, za to świetnie się je rozczesuje, są sypkie i świeże. Jedynym minusem jest dla mnie zapach, który jest dosyć słodki, przypominający mi hmm kawę?
Kolejna perełka w mojej kosmetyczce Olejek arganowy z Bielendy 3 w 1 (ciało,twarz,włosy).Używam go na włosy tylko na noc, gdyż jest ciężki i użycie go na co dzień sprawi, że włosy będą tłuste. Wcieram go w całe włosy od nasady aż po końce. Dzięki niemu moje włosy są nawilżone. Polecam olejek arganowy również na rozstępy i na twarz gdyż wyrównuje koloryt skóry.
 
Szczotka do włosów tangle teezer. Swietnie rozczesuje włosy, bez bólu, dodatkowo masuje skórę głowy. Nadaje się do każdego rodzaju włosów i jest warta każdych pieniędzy.
Takim dodatkiem do mojej recenzji jest żel w sprayu z schwarzkopf, który mam szansę testować dzięki drogerii natura (http://testoland.pl/tag/drogeria-natura/) Spray jest rewelacyjny. Jest bardzo mocny i trzyma fryzurę cały dzień. Poza tym jeśli go użyjemy nie tworzy na włosach takiej "skorupy".
I to tyle z moich ulubieńców do włosów. Myślę, że każdy ten produkt znajdziecie w Rossmannie. Jeśli używacie tych samych produktów, możecie napisać w komentarzu czy u was też się tak świetnie sprawdzają.Jeśli macie dla mnie rady to też chętnie poczytam. Pozdrawiam i do następnej notki! 

1 komentarz:

  1. Szampon z bingospa kiedyś miałam w dłoniach ale go odstawiłam;p natomiast szczotkę miałam kupić taką jak twoja ale padło na klasyczną TT;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń