środa, 15 lipca 2015

Jak to się zaczęło?

Cześć :) Do założenia bloga zbieram się już od 2 lat... Tak i w końcu tu jestem. Mam na imię Patrycja, natomiast będę pisać pod nickiem Patty. Do założenia bloga przede wszystkim zachęciła mnie moja mama, za co jestem jej ogromnie wdzięczna, bez jej wsparcia nie odważyłabym się na to. Bardzo lubię pisać i z początku miał być to blog, na którym rozwinę swoje umiejętności pisarskie. Postanowiłam jednak złączyć w całość moje zainteresowania i pasję. Zamierzam połączyć fotografię, modę, taniec, zdrową żywność i ćwiczenia. Wiem, że jest to do zrobienia, ponieważ wiem na co mnie stać i ile potrafię zrobić.  Mam nadzieję, że znajdą się czytelnicy, z którymi będę mogła dzielić się moimi zdjęciami i poradami. Bardzo cenię sobie szczerość- więc jeśli tu już jesteś to wyraź swoją opinię w komentarzu, czekam na wasze wskazówki, krytykę i rady. Życzę wszystkim udanych wakacji! Jeśli macie chęć możecie mi napisać gdzie się wybieracie bądź gdzie spędzacie wakacje. Pozdrawiam. Patty.


6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie, czekam na więcej :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych wakacji.

    ps. Kochana powiększ sobie czcionkę na blogu, jest tak minimalistyczna, że może odstraszać czytelników, ja prawdę mówić nie przeczytałam twojego tekst, bo dostałam oczoplącu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah dziękuję bardzo za tą radę :) pozdrawiam

      Usuń
  3. you have great blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybieram się do Maroka :)

    OdpowiedzUsuń